Established in 2020, PLUS+ is a turn-key
program designed to benefit our clients in employee retention and
satisfaction by providing financial wellness and planning to enhance
employees’ daily lifestyle. PLUS+ gives the employer the flexibility
in providing exclusive benefits to its employees by offering
lifestyle products that can be leased-to-buy with fixed monthly
payments. We provide customized exclusivity to employers in engaging
with their employees from brand name to products to be offered. All
our services are offered online, and our philosophy is that whatever
we do, it has to be easier, faster, smarter for our users. To learn
more about PLUS+ services or become a partnered organization, please
inquire at
chit@plus.com.mm
PLUS+ ၏ ၂၀၂၀ခုနစ်တွင် စတင်တည်ထောင်ခဲ့သော PLUS+
ဝန်ဆောင်မှုသည် လုပ်ငန်းရှင်များအတွက် လုပ်ငန်းခွင်တွင်
ဝန်ထမ်းများမြဲမြံစေရန်၊ စိတ်ပျော်ရွှင်မှုရှိစေရန်နှင့် ဝန်ထမ်းများ
ငွေရေးကြေးရေးအဆင်ပြေစွာဖြင့်
နေ့စဉ်လူနေမှုဘဝမြင့်မားစွာနေထိုင်နိုင်ရန် ဖန်တီးထားသည့်
အစီအစဉ်တစ်ခုဖြစ်ပါသည်။ ဝန်ထမ်းများနေ့စဉ်ဘဝတွင်
လိုအပ်သည့်အသုံးအဆောင်ပစ္စည်းများကို လစဉ်ပုံသေငွေသွင်းသည့်စနစ်ဖြင့်
PLUS+ တွင် ငှားရမ်းဝယ်ယူနိုင်ပြီး လုပ်ငန်းရှင်နှင့် ဝန်ထမ်းများအတွက်
နှစ်ဦးနှစ်ဖက် အကျိုးကျေးဇူးရရှိစေသည့် အစီအစဉ်ဖြစ်ပါသည်။ PLUS+
အစီအစဉ် အမည်နှင့် ဝန်ထမ်းများအား ရောင်းချပေးလိုသည့်
အသုံးဆောင်ပစ္စည်းများကိုလည်း လုပ်ငန်းရှင်များစိတ်ကြိုက်
ရွေးချယ်စီစဉ်နိုင်ပါသည်။ ဝန်ဆောင်မှုများအားလုံးကို အွန်လိုင်းမှ
ဆောင်ရွက်ပေးပြီး PLUS+ ၏ ဆောင်ပုဒ်အတိုင်း မည်သည့်ကိစ္စကိုမဆို
အသုံးပြုသူများအတွက် ပိုလွယ်၊ ပိုမြန်၊ ပိုကောင်းစေရန်
ဆောင်ရွက်ပေးနေပါသည်။ PLUS+ ဝန်ဆောင်မှုများကို လေ့လာရန် သို့မဟုတ်
PLUS+ ဝန်ဆောင်မှုများကို မိမိကုမ္ပဏီရှိ ဝန်ထမ်းများအတွက်
စီစဥ်ပေးလိုပါက
chit@plus.com.mm မှတဆင့်
စုံစမ်းမေးမြန်းနိုင်ပါသည်။